Ga naar inhoud Ga naar navigatie

Een bestelling plaatsen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bij MedicAnimal kunt u zowel online als per telefoon bestellen. Onze webshop is zo ingericht om het u makkelijk te maken tijdens het bestelproces. Klantenservice medewerkers zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur en 17:00 uur om u te helpen met uw bestelling of alle andere vragen.

Wat zijn de verzendkosten en hoelang duurt het voor mijn bestelling er is?

Gratis bezorging vanaf een bedrag van €35,- ongeacht de prijs of het soort product. De levertijd van uw bestelling hangt af van het gewicht van uw bestelling. Ga naar de verzendkosten pagina voor het volledige overzicht over de levertijd en kosten.

Wij bieden deze service ook voor Duitsland, Groot-Brittanië en Frankrijk.

Moet ik een account aanmaken om bij u te kunnen kopen?

Ja. We zijn een internet winkel en zodanig hebben we een account nodig om u te kunnen leveren. De enige informatie die wij van u nodig hebben voor uw registratie zijn uw naam, titel en e-mail adres. Daarna vult u tijdens het bestellen het adres in waar uw bestelling naartoe gestuurd moet worden.

Wat is het retour beleid?

Medicijnen:

Het spijt ons maar het is bij de wet verboden om geneesmiddelen te retourneren, inclusief vlooibehandelingen en ontwormingsmiddelen. Als u geneesmiddelen retourneert kunnen we ze alleen voor u vernietigen aangezien ze niet opnieuw verkocht mogen worden.

Als wij een fout gemaakt hebben (bijvoorbeeld als we u het verkeerde product gestuurd hebben) dan accepteren we retouren binnen 60 dagen na datum van bestelling.

Voer en overige producten:

Als u, voor wat voor reden dan ook, niet tevreden bent met een aankoop bij ons, dan mag u het retourneren indien u ons binnen 7 werkdagen na ontvangst informeert. Het product moet ongebruikt, in de originele verpakking en opnieuw verkoopbaar zijn en de verzendkosten van het retourneren zijn op uw rekening. We accepteren alleen het retourneren van producten die bij ons gekocht zijn.

Let op:


Als uw adres zich buiten de EU bevindt, brengen we u de verzendkosten in rekening.
Als de retour een vergissing of fout van onze kant betreft, accepteren we de retour mits we het terug ontvangen binnen 60 dagen na de order.
Alle retouren die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden worden niet vergoedt of vervangen.

Stap voor stap bestelprocedure

1. Log in

Dit doet u door "inloggen" te selecteren rechts bovenaan de pagina. Als u nog geen profiel heeft aangemaakt kunt de volgende instructies volgen.

2. Zoek naar de gewenste producten

Het zoeken naar de producten die u voor ogen heeft kan door gebruik te maken van onze categorieën structuur of de zoekfunctie (te vinden rechts bovenaan de pagina) in te schakelen.

• zoekfunctie

Mogelijke zoektermen zijn merknaam (bv. Royal Canin), productnaam (bv. Royal Canin Veterinary Diet Urinary voor katten), een deel van een productnaam (bv. Urinary katten of Urinary), of producttype (bv. shampoo). Als u het juiste product niet direct kunt vinden, raden wij u aan om een combinatie van de hierboven genoemde zoektermen te proberen.

• categorieën

U kunt ook gebruik maken van onze categorie structuur. Bijvoorbeeld, als u op zoek bent naar Royal Canin Veterinary Diet Renal voor honden, gaat u naar "honden", selecteert u de sub-categorie "dieetvoer" klik op "Veterinary Diet" en kies het juiste product.

3. Selecteer uw producten

Selecteer het juiste product en plaats het in uw winkelwagentje.

4. Ga naar uw winkelwagentje

Als u eenmaal producten in uw winkelwagentje heeft geplaatst selecteert u "winkelwagentje" in het hoofdmenu boven aan de pagina waar u een lijst van de geselecteerde producten ziet en door kan gaan met bestellen.

Als u gebruik wilt maken van een promotiecode vult u die in onder de "speciale aanbiedingen" sectie. Ook kunt u producten verwijderen of aantallen aanpassen.

Tot slot selecteert u "doorgaan".

5. Kies het bezorgadres

U kunt ervoor kiezen om het bezorgadres wat al gekoppeld is aan uw account te gebruiken of indien nodig een nieuw bezorgadres toevoegen.

6. Betalen

Voor meer informatie over betalen, verwijzen wij u naar deze pagina.

7. Bevestig uw bestelling

Controleer nog eenmaal alle gegevens en bevestig de bestelling.

8. Bestelnummer

Na het afronden van de bestelling voorzien wij u van een bestelnummer in de vorm van: #123456. Uw bestelnummer zal ook in uw bevestigins e-mail staan die u binnen enkele ogenblikken na het bevestigen van uw bestelling van ons ontvangt.

9. Bestelgeschiedenis

Alle informatie betreffende uw bestelling en oudere bestellingen kunt u inzien door "bestelgeschiedenis" te selecteren (te vinden rechts bovenaan de pagina).

10. Een bestelling wijzigen / annuleren

Als uw bestelling eenmaal is bevestigd en goedgekeurd, kunt u deze alleen wijzigen of annuleren als u nog op dezelfde dag contactmet ons opneemt. Indien u een bestelling in het weekend heeft geplaatst, dient u dit gelijk op maandag te doen.

11. Bestellen via de telefoon

Uiteraard kunt u bij ons telefonisch bestellingen plaatsen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice die u graag te woord staan.

Heeft u nog vragen?

Bekijk ook onze veelgestelde vragen!

Als u daar niet de informatie heeft gevonden die u zocht, kunt u ons bereiken per e-mail: [email protected] of kijk op onze contact pagina voor meer contactmogelijkheden.